jueves, 14 de noviembre de 2013

AQUASPA


 O meu negocio centrarase en pedras quentes coa que se podera para facer masaxes na espalda, as piscinas de auga quente e as piscinas con burbuxas para masaxes nas pernas e no cuello  . Os clientes deberán ser de maiores de 18 anos pola sua seguridade. O meu producto darase a coñecer mediante anuncios na radio e carteis de propaganda polas rúas, e se fora necesario con anuncios na televison e mediante amigos. A canle na que se vai destribuir o meu oroducto sera no propio local onde se dea a vender o producto. O meu negocio vaise realizar todo o ano pero máis na epoca de inverno  xa que nas epocas de verán fai moita calor 

3 comentarios:

  1. La idea me parece muy buena, aunque se podría poner una parte para niños pequeños.

    ResponderEliminar
  2. Me parece buena idea ya que es un lugar donde podenos ir para alejarnos del mundo que nos rodea y relajarnos.

    ResponderEliminar
  3. Estou deacordo con Diego, deberías facer algunha sección para menores, penso que non hai moita razón para que non poidan, a pesar diso, boa idea.

    ResponderEliminar